lunes, 11 de julio de 2011

Dilluns, 11 de juliol de 2011
REMOLÍ DE VENT SUAU



És primavera. L’olivera del pati filtra la llum del Sol.
Un ventall de colors clars il•lumina tots els racons.
... remolí de vent suau...

L’escalfor tèbia m’anima a moure’m.
Sacsejo les fulles lentament i m’esmunyo dins una classe.
... remolí de vent suau...

Uns petis nens bressolen unes nines, les acaronen i somriuen.
Escolto la música que els envolta.
... remolí de vent suau...

El meu moviment em porta a l’altre costat del pati.
Mans alçades, cares rialleres... tots volen parlar a l’hora.
... remolí de vent suau...

Ballen un vals. Envolto els seus cossos.
Ballo amb ells i riuen com només ho saben fer els nens.
... remolí de vent suau...

Torno al pati. A l’olivera.
Moc les fulles. És migdia. Els colors han canviat.
... remolí de vent suau...

M’entretinc jugant amb les fulles.
Movent les branques, la llum, la claror...
... remolí de vent suau...

Darrera la porta algú m’ha descobert.
Els seus ulls d’ametlla em miren bocabadats.
... remolí de vent suau...

Li agrada veure com moc l’arbre.
Ha descobert que la llum canvia les coses.
... remolí de vent suau...

Li dedico la meva dansa.
El meu ball de colors i sensacions.
... remolí de vent suau...

No hay comentarios:

Publicar un comentario